Σελίδες

Menu

14.6.17

Love reading: Μια καρδιά!


Πριν λίγες μέρες, έφτασε στα χέρια μου το "Μια καρδιά" το νέο βιβλίο της Μαρίνας Γιώτη ( την οποία λατρεύω τόσο για τις υπέροχες ιστορίες όσο και για την μοναδική της εικονογράφηση… η εικονογράφηση της με έχει αφήσει εντυπωσιασμένη ).
Έκανα σαν μικρό παιδί, καθώς ( για όσους δεν το γνωρίζετε ) λατρεύω τα βιβλία και την μυρωδιά τους και  πολύ περισσότερο τα παιδικά βιβλία αφού έχουν χρώμα και "κίνηση" και σε ταξιδεύουν νοερά σε κάθε τους σελίδα.



Δεν σας κρύβω πως από τη στιγμή που το παρέλαβα το άνοιξα και το διάβασα, επιτόπου. Με συγκίνησε αμέσως! Αυτά που περιγράφει, μέσα σε λίγες μόνο γραμμές, είναι σαν τα ζούσα!



 Είναι οι μοναδικές εικόνες που σε ταξιδεύουν και μέσα από αυτές βλέπεις  τα όσα αισθάνεται μια μαμά για το παιδί της, από την πρώτη κιόλας στιγμή που το κρατάει στην αγκαλιά της. Και συνεχίζει σε κάθε βήμα, κατάκτηση, όνειρο, αποτυχία, χαρά να είναι εκεί, δίπλα, σιωπηλά απλά και μόνο με την καρδιά της. Μια καρδιά που την μοιράζεται από το πρώτο λεπτό.



Αυτές λοιπόν οι εικόνες, χρωματίζονται με το έντονο κόκκινο που σε κάποια σημεία γίνεται ακόμα πιο έντονο και σε συνδυασμό με τις αποχρώσεις του γκρι - ανθρακί δημιουργούν από τις πιο εκπληκτικές εικονογραφήσεις βιβλίου που έχω δει.

Λίγα λόγια για το βιβλίο:

Αυτό το βιβλίο ξεκίνησε από ένα γράμμα που έγραψα στην κόρη μου όταν ήταν μόλις δύο χρονών. Καθώς η σχέση μεταξύ μητέρας και κόρης συχνά περνάει από σαράντα κύματα εκεί κοντά στην εφηβεία, ήθελα να θυμάται πως, ό,τι κι αν γίνει, θα είμαι πάντα δίπλα της, ο φύλακας άγγελος της, ο μεγαλύτερος υποστηρικτής της.

Το βιβλίο είναι αφιερωμένο στη μεγάλη σειρά γυναικών που εναλλάσσονται στη θέση της μάνας και της κόρης. Για όλα όσα θα θέλαμε να πούμε στις κόρες μας και στις μητέρες μας, αλλά συχνά το αφήνουμε για μια άλλη στιγμή, που δεν έρχεται ποτέ…

Τίτλος βιβλίου: Μια καρδιά
Συγγραφέας: Μαρίνα Γιώτη
Εκδότης: Εκδόσεις Διόπτρα
Προτεινόμενη ηλικία: Για όλες τις ηλικίες ( η γνώμη μου )
Αριθμός σελίδων: 48

Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Και θα κλείσω με μια φράση που νομίζω με άγγιξε περισσότερο …

"Και τότε μωρό μου θα καταλάβεις πως η καρδιά χτυπάει πιο καλά μόνο αν την μοιραστείς"




Σ αυτό το σημείο να ευχαριστήσω θερμά τις εκδόσεις Διόπτρα για την εμπιστοσύνη τους και την δυνατότητα που δώσανε σε εμένα και το παιδί μου να έχουμε στα χέρια μας αυτό το βιβλίο!

Καλοτάξιδο το βιβλίο σου Μαρίνα μου!



Σας φιλώ…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips