Σελίδες

Menu

22.1.17

Το mini prive party του MissfreeMommy


Τον προηγούμενο μήνα το μπλογκοσπιτάκι μου είχε γενέθλια (έγινε ενός χρόνου). Το γεγονός αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα και επειδή το bloggin μόνο καλά μου έχει δώσει θέλησα να το γιορτάσω!!!
Ξεκίνησα λοιπόν  με το πρώτο μου δώρο για εσάς αλλά έσβησα και τούρτα-βασιλόπιτα!!! Ναι, εμείς  το κάναμε λιγάκι ανάποδα….κόψαμε τη βασιλόπιτα πριν αλλάξει ο χρόνος!

Εκτός από το δωράκι μου που σας χάρισα με όλη μου την αγάπη σκέφτηκα να οργανώσω και αυτό το mini prive party για λίγους καλούς φίλους… επέλεξα λοιπόν από ένα γουράκι για τον κάθε καλεσμένο μου ώστε να του φέρει τύχη η νέα χρονιά, το οποίο συνόδευε αυτή η γλυκιά καρτούλα!!!









Και φυσικά αυτός που κέρδισε το φλουρί πήρε και δωράκι έκπληξη!!!

  



Ευχαριστώ πολύ τους φίλους μου αλλά και όλους εσάς!!!!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση....

Φιλιά πολλά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips