Σελίδες

Menu

24.10.16

Το δικό μου Cherrybox





Καθώς πλέον έχουμε φύγει από το mood των καλοκαιρινών διακοπών και οδεύουμε προς το χειμώνα είπα λίγο να ασχοληθώ περισσότερο με την επιδερμίδα μου και τις ανάγκες της μιας και από την εγκυμοσύνη και μετά λίγο την παραμέλησα (ποιος; εγώ που ήμουν πολύ τυπική σε αυτά και όχι μόνο αυτό αλλά συμβούλευα και τους γύρω μου).

Επομένως λοιπόν, σκέφτηκα να εγκαινιάσω μια καινούρια στήλη στο μπλόγκ μου, η οποία θα έχει να κάνει με θέματα ομορφιάς.

Μετά λοιπόν από έρευνα έπεσα τυχαία πάνω στο κουτί του cherrybox (είχα ακούσει και παλαιότερα για αυτό αλλά δεν είχα ασχοληθεί ) τώρα όμως μου κίνησε την περιέργεια και ήθελα να το δοκιμάσω! Να δοκιμάσω δηλαδή τα προϊόντα που περιελάμβανε!!!

Για όσους δεν γνωρίζουν τι είναι αυτό το κουτί και τι περιλαμβάνει θα μάθουν ευθείς αμέσως!!!

Το cherrybox λοιπόν, είναι ένα κουτί το οποίο μπορείς να το προμηθευτείς 4 φορές το χρόνο, δηλαδή κάθε εποχή έχει το δικό της κουτί. Τα προϊόντα που περιλαμβάνει τα επιλέγει η εταιρεία, σύμφωνα με την οποία είναι τα καταλληλότερα για την εκάστοτε εποχή! Ο αριθμός των προϊόντων που μπορείς να βρεις ανοίγοντας το κουτί είναι από 6 έως 8, άλλα σε μέγεθος full size ( μεγάλο μέγεθος ) και άλλα σε travel size ( δηλαδή σε μικρό μέγεθος ).

Επίσης κάθε κουτί περιλαμβάνει και έναν κατάλογο που αναλύει τι ακριβώς κάνει το κάθε προϊόν και την ακριβή τιμή του (την τιμή δηλαδή στην οποία θα το αγοράζατε εάν το παίρνατε μεμονωμένα).

Το δικό μου κουτί περιείχε τα εξής :

Ένα mini kabuki brush από την εταιρεία BELLAPIERRE COSMETICS. Είναι το best seller της εταιρείας και είναι κατάλληλο για τη χρήση foundation ρουζ ή πούδρας. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα καθώς πλέον δεν βάφομαι συχνά!!!



Ένα ενυδατικό ματ κραγιόν της εταιρίας BEAUTY LOOP, το συγκεκριμένο το έχω δοκιμάσει και μου άρεσε πολύ σαν αίσθηση καθώς απλώνεται πολύ εύκολα και δεν ξηραίνει τα χείλη διότι περιέχει μέσα λάδι αργκάν που κατά τη γνώμη μου είναι ένα από τα καλύτερα λάδια και είναι σε κανονικό μέγεθος.



Ένα Scrub σώματος από την εταιρεία BOBY BOOM. Εμένα μου έτυχε με άρωμα καφέ… και όντως μυρίζει καφές. Είναι κατάλληλο για την κυτταρίτιδα και τις ραγάδες. Δεν το έχω δοκιμάσει οπότε δεν ξέρω τα αποτελέσματα. Αλλά είμαι σίγουρη πως όταν το δοκιμάσω θα μυρίζω καφέ από την κορυφή μέχρι τα νύχια. Το συγκεκριμένο είναι σε μικρό μέγεθος.



Ένα BEAUTY OIL 3 σε 1 από την εταιρεία Messinian Spa. Αυτό το λαδάκι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε μαλλιά, πρόσωπο, σώμα. Προσωπικά το έχω λατρέψει!!! Μυρίζει εκπληκτικά… Εγώ το βάζω στην επιδερμίδα του προσώπου μου μόνο του  ή σε συνδυασμό με την ενυδατική κρέμα (μια δύο σταγόνες στην κρέμα). Επίσης το χρησιμοποιώ για να ενυδατώσω το σώμα μου μετά το ντους ή σε συνδυασμό με την ενυδατική σώματος και φυσικά το χρησιμοποιώ και στα μαλλιά μου. Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από αυτό το λαδάκι ομορφιάς. Το συγκεκριμένο είναι σε κανονικό μέγεθος.



Ένα βερνίκι νυχιών της εταιρείας MISS COP. Εμένα μου έτυχε το χρώμα της φωτογραφίας. Μου άρεσε το πλακέ βουρτσάκι που περιέχει που κάνει την εφαρμογή του πιο εύκολη!!! Είναι σε κανονικό μέγεθος.





Τα τελευταία δύο προϊόντα είναι της ίδιας σειράς!!!

Το ένα είναι το Nourishing Conditioner Pomegranate της εταιρείας OLIVE. Πρόκειται για μια ελληνική εταιρεία που τα προϊόντα της βασίζονται στο λάδι ελιάς! Στο κουτί περιλαμβάνεται το μικρό μέγεθος.



Και το έβδομο και τελευταίο προϊόν είναι και αυτό από την εταιρεία OLIVE  το Energizing Shampoo Mandarine, Lime, Basil.


Το σαμπουάν και το conditioner δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά και μόνο  το γεγονός ότι περιέχεουν μέσα βιολογικό λάδι και αιθέρια έλαια τα κάνει ξεχωριστά!!!


Η αλήθεια είναι ότι έχω ενθουσιαστεί πολύ με αυτό το κουτί και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας. Απ’ό,τι γνωρίζω στην αγορά κυκλοφορούν άλλα δύο παρόμοια κουτιά  σαν αυτό του Cherrybox. Το ένα είναι το Glowbox 
και το άλλο το Beautytestbox.



Η τιμή του Cherrybox είναι στα 20 ευρώ , δεν περιλαμβάνει έξοδα αποστολής ( μόνο σε περίπτωση που επιλέξετε με αντικαταβολή που είναι συν 3 ευρώ ).

Το κουτί μου άρεσε πολύ και σίγουρα θα το κρατήσω για να αποθηκεύσω πράγματα!!!




Σε περίπτωση που το έχετε δοκιμάσει θα χαρώ να μάθω αν σας άρεσε και εσάς ή αν έχετε να μου προτείνετε κάτι αντίστοιχο!!!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση σας στέλνω γλυκά φιλιά!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips