Σελίδες

Menu

16.9.16

59 + 1 things about me !!!


   Η αλήθεια είναι ότι τις τελευταίες μέρες  έβλεπα παντού το 59 +1 και αναρωτιόμουν τι γίνεται… όταν όμως κατάλαβα μπήκα και εγώ στον πειρασμό! Την ιδέα την ξεκίνησε η Μαρίνα από το little box of luv  και την συνέχισαν και άλλες bloggers
Οι αναρτήσεις τους ήταν απολαυστικές… και μέσα απ΄όλο αυτό τις γνώρισα καλύτερα!!! Να μερικές…

Της Μαρίνας από το little box of luv

Της Γιάννας από το Ότανγεννήθηκα ξανά

Της Ελπίδας από το two boys and hope

Της Μάρθας από το Martha is blogging

Της Θεοδώρας από το the big boss

Της Μάγδας από το Κάθε μέραγονείς

Της ‘Αντζυ από το  happy mum Angie

 Και πολλές ακόμα…

Λοιπόν ξεκινώ…

1.  Είμαι Κριός στο ζώδιο

2.  Αγαπημένος μου μήνας είναι ο Μάρτιος

3.  Έχω φοβερή αδυναμία στον παππού μου τον οποίο και υπεραγαπώ… (δεν σηκώνω                  κουβέντα)

4.  Δεν ακουμπάω αφήνω  ποτέ την τσάντα μου κάτω ( για να μην μαζευτούν μικρόβια )

5.  Δεν είμαι όμως μικροβιοφοβική

6.  Υπάρχουν φορές που όταν είμαι εκτός σπιτιού θα ανοίξω μια πόρτα με το δάχτυλο

7.  Γιατί  σιχαίνομαι

8.  ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΙ την φέτα και οτιδήποτε σε λευκό τυρί…( αν φας και έρθεις  δίπλα μου        να με ακουμπήσεις θα γίνεις εχθρός μου)

9.  Όταν ήμουν στο γυμνάσιο η αδερφή μου με τη φίλη της είχαν έρθει σπίτι μας και αυτή (     ενώ ξέρει ότι απεχθάνομαι το τυρί ) έπιασε εμένα τα κουκλάκια μου το γραφείο μου και         μετά μου είπε ότι πριν είχε πιάσει τυρί και δεν είχε πλύνει τα χέρια της… εγώ έπαθα                 σοκ!!!Αφού φύγανε με την αδερφή μου ( πήγανε να φάνε γύρο ) έβαλα τα κουκλάκια μου       και τα σεντόνια για πλύσιμο αποστείρωσα με οινόπνευμα το γραφείο και έκανα μπάνιο!!!     Και όταν γύρισαν μου είπαν ότι μου έκαναν ΠΛΑΚΑ!!!

10.  Οι περισσότεροι μου λέγανε ότι όταν μείνω έγκυος θα φάω τυρί… συνέχισα να το                      απεχθάνομαι το ίδιο… μην πω και περισσότερο!

11.  Μ'άρεσουν τα ταξίδια

12.  Αγαπημένος προορισμός έιναι η Νέα Υόρκη ( την οποία επισκέφθηκα στο ταξίδι του               μέλιτος )

13.  Θα ήθελα όμως να πάω ξανά!!!

14.  Στο ταξίδι μας στην Αμερική σε μια από τις εξόδους μας μου ζήτησαν ταυτότητα για να         μου δώσουν ποτό γιατί με πέρασαν για ανήλικη…

15.  Είμαι θηλάζουσα μαμά (θηλάζω το 21 μηνών παιδί μου και είμαι υποστηρίκτιρια του               attachment parenting

16.  Έχω να κοιμηθώ ολόκληρο συνεχόμενο βράδυ από τότε που έγινα μαμά!

17.  Μου αρέσει ο καφές ( και ειδικά τον χειμώνα μου αρέσει να πίνω το πρωί ελληνικό καφέ     αλλά και εσπρέσσο )

18.  Με τρελαίνει η μυρωδιά του φρεσκοκομμένου καφέ.

19.  Μου αρέσει να βλέπω θρίλερ και σειρές μυστηρίου από όταν ήμουν μικρή. ΠΟΤΕ όμως           μόνη μου ( μια φορά όντας φοιτήτρια στον κινηματογράφο τελευταία προβολή τσίριξα…       ευτυχώς δεν είχε πολύ κόσμο )

20.  Δεν ανοίγομαι εύκολα σαν χαρακτήρας αλλά αν μου κάνεις το κλίκ από την πρώτη                   στιγμή αυτό είναι με έχεις κερδίσει!

21.  Δεν θα μαλώσω με κάποιον απλά με τον τρόπο μου θα τον απομακρύνω!  

22.  Θέλω τα πράγματα να γίνονται με τον τρόπο μου!

23.  Έχω πολύ υπομονή όταν θέλω όταν όμως δεν θέλω άαααστο καλύτερα!

24.  Μου αρέσει η φωτογραφία και θέλω να την εξελίξω!

25.  Μου αρέσει πολύ και ακούω ( ως επί το πλέιστον ) ξένη μουσική ( house deep house….)

26.  ‘Ένα από τα αγαπημένα μου φαγητά είναι τα κολοκυθάκια γεμιστά ( όπως τα κάνει η              γιαγιά μου)

27.  Όταν ήμουν μικρή τα φαγητά της γιαγιάς μου φαινόταν ( και ακόμα δηλαδή ) πιο                      νόστιμα από αυτά της μαμάς, ακόμα και το βρασμένο αυγό…

28.  Όταν ήμουν στο γυμνάσιο είχα έντονη ακμή και αισθανόμουν άβολα μ’αυτό.

29.  Όταν ήμουν μικρή κράταγα ημερολόγιο.

30.  Ακόμα κρατάω.

31.  Επίσης όταν ήμουν στο δημοτικό έκανα συλλογή από αλληλογραφίες και τηλεκάρτες… οι       αλληλογραφίες υπάρχουν ακόμα  άθικτες οι τηλεκάρτες όχι… κάπου χάθηκαν!!!

32.  Μου αρέσει πολύ να μακιγιάρομαι αλλά πλέον το κάνω σπάνια…

33.  Το καλοκαίρι έκοψα τα μαλλιά μου κοντά ( μακρύ καρέ ) ενώ τα είχα από το γυμνάσιο           μέχρι τη μέση!!!

34.   Πριν παντρευτούμε με τον σύζυγο μου είχαμε αρκετά χρόνια σχέση!

35.  Μου αρέσουν τα Χριστούγεννα.

36.  Μ’αρέσει η γυμναστική.

37.  Λατρεύω να κάνω γιόγκα.

38.  Είμαι εχέμυθο άτομο…

39.  Αλλά είμαι και καχύποπτη ( κάτι που θέλω να βελτιώσω )

40.  Το πρώτο μου ταξίδι στο εξωτερικό ήταν στην Γερμανία σε ηλικία 4,5 ετών!

41.  Όταν ήμουν μικρή παίζαμε με την αδερφή μου και αυτή κατάπιε μια μπίλια και εγώ                 έπεσα στο πάτωμα με τα χέρια ανοιχτά και φώναζα: πάει η αδερφή μου πεθαίνει και οι           υπόλοιποι γέλαγαν… ακόμα το θυμάμαι!!!

42.  Έχω τρελή αδυναμία στον σκύλο μας ( γκόλντεν ριτρίβερ ) αλλά από τότε που έγινα                μαμά δεν έχω τον χρόνο να ασχοληθώ πολύ μαζί του (όταν πάμε στο χωριό) !!!

43.  Μου αρέσει η τάξη και η οργάνωση…

44.  Αλλά πλέον με το παιδί αυτό είναι αδύνατον!!!

45.  Από τη στιγμή που έμαθα ότι είμαι έγκυος και ξεκίνησε να φαίνεται η κοιλιά μου έβγαζα       κάθε μέρα φωτογραφία!

46.  Μέχρι και 3 μέρες πριν γεννήσω έκανα γυμναστική!

47.  Αγαπημένη μου πόλη είναι η Θεσσαλονίκη!

48.  Όπου και σπούδασα!

49.  Όταν σπούδαζα έτρωγα κάθε μέρα σχεδόν ένα κομμάτι τσουρέκι Τερκενλής!
50.  Αλλά τότε ήμουν πιο αδύνατη από ποτέ!

51.  Δεν έχω κάνει ποτέ δίαιτα στη ζωή μου!

52.  Αγαπώ τα παιδιά…

53.  Πάντα ήθελα να γίνω παιδαγωγός…

54.  Έχω σπουδάσει παιδαγωγός προσχολικής αγωγής!

55.  Αλλά θα μου άρεσε να ασχοληθώ και με την ψυχολογία!

56.  Επίσης μου αρέσει πολύ το μπλόγκιν…

57.  Θα ήθελα όμως  να έχω  αφιερώνω περισσότερο χρόνο!!!

58.  Ευελπιστώ στο μέλλον να γίνει αυτό!!!

59.  Χαίρομαι που έχω γνωρίσει κάποια άτομα μέσω αυτού!!!

+1 αυτή η ανάρτηση γράφτηκε σταδιακά, όχι γιατί δεν είχα να πω πράγματα αλλά με ένα           σχεδόν 2χρονο παιδί που απαιτεί την προσοχή σου 24 ώρες το εικοσιτετράωρο  είναι               πολύ λιγάκι δύσκολο!!!


Ουφ… χαίρομαι που ολοκλήρωσα αυτή την ανάρτηση!!!

Μην ξεχάσετε να διαβάσετε τις αναρτήσεις των υπολοίπων μαμαδομπλόγκερ…είναι απολαυστικότατες!!!

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση σας φιλώ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips