Σελίδες

Menu

18.5.16

Το δικό μας Πάσχα στο Χωριό!!!


  Όλα τα Πάσχα τα περνάμε στο χωριό ( καθότι  και ο Δημήτρης και εγώ είμαστε από το ίδιο, κάπου κοντά στα Τρίκαλα ) οπότε τους δικούς μας τους έχουμε όλους εκεί! Είναι ωραία στο χωριό ειδικά τώρα που ανοίγει ο καιρός.

  Οι μέρες μας ήταν γεμάτες  βόλτες, φαγητό και συναντήσεις με συγγενείς, γνωστούς και φίλους ( όπως για τους περισσότερους εξάλλου ). Ο καιρός μας τα χάλαγε κατά διαστήματα μιας και ήταν μια κρύο μια ζέστη μια συννεφιά μια ήλιο και πάει λέγοντας…

  Το ευχαριστηθήκαμε όμως, ο θείος μου ετοίμασε ( όπως κάθε χρόνο ) το αρνί στο σουβλί, το κοκορέτσι και το κοντοσούβλι αλλά και χειροποίητο γιαούρτι .







το σκυλάκι του παππού μου, η Ματούλα!!!

  Ο Τζώρτζης φέτος  χόρτασε παιχνίδι  και άλλαξε παραστάσεις και πρόσωπα… μιας και πέρυσι ήταν πολύ μικρούλης, σχεδόν πέντε μηνών ).

  Οι δε παππούδες μου, τον ευχαριστήθηκαν ιδιαίτερα… μιας  και πλέον είναι σε φάση που μπορεί να επικοινωνήσει  και το χάρηκαν πολύ και οι δύο πλευρές. Πόσο περίεργο μα και συνάμα συγκινητικό είναι να βλέπεις στη θέση σου ( όταν ήμουν κάποτε και εγώ παιδί ) πλέον το παιδί σου… μπροστά στα μάτια μου αναβίωναν εικόνες από την παιδική μου ηλικία… τέσσερις γενιές μαζί ( ζωή να’χουμε!!! ).

  Ωραίες, ξέγνοιαστες γεμάτες αναμνήσεις στιγμές…. χρόνια πολλά!!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips