Σελίδες

Menu

20.12.15

Xmas mood:Μύρισε Χριστούγεννα


  Ποιος θα μου το έλεγε ότι το πρώτο μού post θα είναι χριστουγεννιάτικο!
( Εδώ και καιρό σκεφτόμουν να φτιάξω το δικό μου blog). Άργησα  βέβαια λίγο αλλά  κάλλιο αργά παρά ποτέ…
Και ναι, είμαι χαρούμενη! Γιατί πλησιάζουν Χριστούγεννα… κρύο, χιόνι (όταν χιονίζει),  κόσμος, μουσική στους δρόμους, φωτάκια παντού, η μυρωδιά του τζακιού… είναι από τις αγαπημένες  μου γιορτές ,τρελαίνομαι για τα Χριστούγεννα .
   Φέτος  λοιπόν που και ο Τζώρτζης μεγάλωσε (πέρυσι τέτοια περίοδο δεν είχαμε ακόμα σαραντίσει) αποφασίσαμε να αγοράσουμε μεγάλο δέντρο (μέχρι στιγμής είχαμε ένα μικρούλι αλλά  είχαμε πει ότι με τον ερχομό του παιδιού θα παίρναμε μεγάλο) για να μπούμε για τα καλά στο κλίμα των Χριστουγέννων.

Μερικά από τα στολίδια του δέντρου είναι χειροποίητα. Δυστυχώς δεν τα έκανα εγώ (γιατί με ένα 13 μηνών παιδί που χρόνος για τέτοια) τα έφτιαξε η μαμά μου.


Εγώ ανέλαβα τα υφάσματα. Εκτός λοιπόν από τον στολισμό του δέντρου που το χαρήκαμε όλοι  ιδιαίτερα στολίσαμε και το υπόλοιπο σπίτι όχι κάτι το ιδιαίτερο (γιατί με το μωρό ξαναλέω  λίγο έως πολύ δύσκολο, εξαρτάται βέβαια και από τα παιδιά. Ο δικός μου είναι ένας μικρός ταρζάν, δεν αφήνει τίποτα όρθιο. Εγώ στολίζω ο Τζώρτζης ξεστολίζει και πάει λέγοντας  μέχρι που παραδίνομαι).

Είχα στο μυαλό μου να κάνω περισσότερα πράγματα  αλλά πριν ένα μήνα είχαμε τα γενέθλια του Τζώρτζη και στις ετοιμασίες του πάρτι αφιέρωσα  αρκετό  χρόνο οπότε καταλαβαίνετε… Θα ανεβάσω  post με φωτογραφίες  για τα γενέθλια σύντομα. Αυτό που πρόλαβα να ολοκληρώσω είναι ένα στεφάνι το οποίο και κρέμασα στην πόρτα της εισόδου. Τίποτα το ιδιαίτερο, σε ένα χαρτόνι, το οποίο έκοψα με χαρτοκόπτη  σε κύκλο ,τύλιξα κόκκινο νήμα  και πάνω κόλλησα διάφορα χριστουγεννιάτικα στολίδια (που έκανε πάλι η μαμά).


Επίσης στην πόρτα κρέμασα και  ένα ‘’χριστουγεννιάτικο καλωσόρισμα’’ δώρο των κοριτσιών που με βοήθησαν στην βάφτιση (θα ανεβάσω post κάποια στιγμή και για αυτή).



Ήθελα να κάνω και χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο αλλά δίστασα λόγω ότι είμαστε 13 μηνών και δεν θα καταλάβαινε τη σημασία του ο μικρός, οπότε το άφησα και αυτό για του χρόνου (καλά να΄μαστε). Επίσης μελομακάρονα θέλω να φτιάξω, όπως και μπισκότα αλλά ακόμα δεν αξιώθηκα!!! Ελπίζω να καταφέρω τουλάχιστον να κάνω ένα από τα δύο.


Καλή αρχή και Καλά Χριστούγεννα !!!




2 σχόλια:

  1. Καλη σου αρχη miss free σου ευχομαι οτι καλυτερο
    ...και ολα αυτα ειναι υπεροχα (και ας μην τα εχεις κανει εσυ,η ιδεα σου μετραει ιδιαιτερα!!!)και Καλα χριστουγεννα σε εσενα και την οικογενεια σου ..!!!!!
    Κατερινα π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστω πολυ γλυκο μου κοριτσι!!!Καλα χριστουγεννα σε ολους!!!Φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips