Σελίδες

Menu

9.5.16

Χρόνια πολλά Μαμά!!!


Εδώ και έναν αιώνα η δεύτερη Κυριακή του Μαΐου έχει καθιερωθεί ως γιορτή της μητέρας. Χρόνια πολλά λοιπόν σε όλες της μαμάδες. Εδώ και 539 μέρες  πλέον είμαι και εγώ μαμά ( ναι έχω καθίσει και έχω μετρήσει τις μέρες )  αυτό το πλάσμα που τα υπομένει όλα!!!
  
Και είμαι πολύ χαρούμενη γιατί ο κόσμος της μητρότητας  μου δίδαξε πολλά και καλά να΄μαστε έχουμε μέλλον ακόμα για πολλά περισσότερα. Τώρα συνειδητοποιώ τι μπορεί να σημαίνει  το περιβόητο << όταν θα γίνεις μάνα θα καταλάβεις>> πόσα πράγματα, λέξεις, συναισθήματα, σκέψεις κρύβουν μερικές λέξεις. Πόσο δύσκολος μα και συνάμα πόσο εύκολος , μαγικός, αγαπησιάρικος, ζουζουνίστικος μπορεί να είναι ο ρόλος της μαμάς…

Δεν θα μπορούσα να μην ευχηθώ χρόνια πολλά και στην γλυκιά  μου μαμά! Πάντα δίπλα μου να με στηρίζει !!!

Δείξτε την αγάπη σας … με κάθε τρόπο!!!

Και αυτό είναι το δώρο του μπαμπά και του Τζώρτζη για τη μαμά.


Μάνα, Μητέρα, Μαμά… Χρόνια πολλά!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips